Rabu, 24 Oktober 2012

. TAK NAK HILANG KAU .

                                                     ) :   ASSALAMUAILAIKUM :(

        Hi, harini yana nak cerita pasal budak ni. nama dia mohamad khairul amri bin zailan. dia adik angkat yana, yana sayang dia lebih dari adik angkat yana.dia selalu happy kan yana masa yana sedih. dia selalu ada untuk yana. tapi kadang-2 dia ni gong sikit dia mengada, semuanya dia lah. dia selalu cakap kat yana dia jealous yana text dengan orang lainn. tapi yana sedih :( sebab dia cerita kat yana yang dia ada sakit. sumpah, yana taknak hilang dia. TAKNAK! yana tak sanggup hilang dia. yana tak kuat. dia cakap kat yana dia ada masa lagi 4 bulan. yana harap benda tu tak betul sangat-2. sebab bukan doktor yang tentukan kita mati bila kan? allah yang tentukan semua tu. yana yakin  yang tu tak betul. harini dia ada dia pergi madical check-up. pagi tadi dia ada hantar text kat yana, dia cakap " maafkan aku, aku sampai kl dah. kalau aku pergi dulu kau jaga diri ya. okay assalamuailaikum" sumpah aku tak kuat dia cakap macam tu.Yana tabik dengan dia, dia kuat, walaumacam mana pun dia harus hadapi. sayang mu adik. dia ada janji dengan yana yang dia nak jaga yana sampai bila-2. yana nak dia tunaikan janji tu, macam mana lah keadaan dia sekarang YA ALLAH. tolong panjangkan umur dia ya allah. tolong sangat-2, yana tak sanggup hilang dia, banyak sangat kenangan dengan dia, yana tak boleh lupa kan dia. hari-2 lepak dengan dia, harap dia selamat. korang tolong doa kan dia ea. Adik kau tengah buat apa sekrang kat sana?  aku rindu kau :( kau kuat kan? aku tahu kau kuat, kau boleh lawan semua tuu, aku nak kau tunai janji-2 kau dengan aku. kau pernah cakap dekat aku yang jangan sedih , kalau kau taknak aku sedih, please lawan semua tu. kalau kau taknak tengok aku menangis lagi. lawan semua tu, kau juga nak aku bahagia, kau rasa kalau aku hilang kau, aku bahagia ke? sumpah adik, aku tak kan bahagia. aku taknak hilang orang yang aku sayang. kau kuat adik :'( tolong doakan dia :')


                                                     
Thanks For Reading

 
Lyiana Syamsul Copyright Reserved